Ben adet olacağımı zannetmiştim, öyle bir his, bir ağrı vardı. Normalde günü gününe geldiği için adet olmadığım 2. gün erken gebelik testi yapmıştım. Çok şükür olumlu sonuç aldım, Allah gerisini de sağlıkla yaşamayı nasip etsin. Sizin için de inşallah olumlu olur. Ama olmazsa da hayırlı olanı Allah bilir, biz bilemeyiz. Dua edicem sizin için de.