Enguzelhediym Hamilelikte günlük pedin önerilmemesinin sebebi ıslaklığın kurumayıp uzun süre kalarak mantar vb. sebep olmasından. Hemşire bırak iç çamaşında kalsın gerekirse, en azında orada hızlı kuruyor demişti. Tabi öyle kalmak da inanılmaz rahatsız edici bilirsin. Ben de kumaş ped çözümü buldum 💁🏻♀️ Hem sürekli değiştiriyorsun, çamaşırın tertemiz kalıyor, hem de hemşirenin dediği gibi iç çamaşırı gibi kuruyup mantara sebep olmuyor. Tavsiye ederim. Peçete hiç kullanmadım.