Arkadaşlar ciddi enfeksiyon ve akıntım var yarın ilaç tedavisine başlıyoruz. Ben bekarligimdan beri ne zaman regl olsam ne zaman akintim olsa peçete kullanirim yani ped tenime değsin istemem yada akıntı iç çamaşırına bulassin istemem pis geliyor bana onlar peçete temiz geliyordu ama sağlıksız biliyorum. Herneyse gunluk pedler nasıl siz ne yapıyorsunuz akıntınız olduğun da ? Malum çok tuvalete çıkıyoruz her seferinde gunluk pedi değiştiremem lazım ki bu da günde 10 defa falandır . Peçete enfeksiyonu tetikliyor gibi düşünmeye basladigim icin bu postu açtım sizce ne yapmalı ne kullanmalı?