ozgetunc Prens_annesi3 bana da aynı dedi canım ama bende hiç sanmıyorum o kadar süreceğini. Bu ara olsun istemiyorum malum karmaşa halinde her yer 🙈 arkadaşım 36 haftaya girdi bebek erken geldi mesela kavuştular 😊 doktorda 36-40 arası her an olacak gibi düşün diyor
sumeyyemre Bende 32+6yım. Cumartesiye randevu aldım. En son 28 haftalıkken gitmiştim bakalım ne durumdayız meraktayım ve çok özleştik ❤️
EsmaSahin ozgetunc inşallah sağlıklı bir şekilde kucagimiza alırız bebeklerimizi hastalık gelmeden atlatalım durumu çok zor bir zamana denk geldik.