asyaa15 merhaba bende 34+5 im şuan. Geçen hafta 33 haftalık iken gittik 2700 dü kilosu ne yapsam normal haftasına gelmiyor hep önden gidiyor 🙈 normal çok istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum ilk defa nst ye girmiştim bişey çıkmadı erken doğum riski felan yok. Bakalım nasıl doğuracağız hele ki bu karmaşa da 😇 hakkımızda hayırlısı kızlar 🙏🏻