sercen SevDin bende habire tursu yiyorum tatli da sevmiyorum acaba benim de bebişim erkek olcak çok merak ettim bak 🙂)
sercen SevDin tabikide öyle cnm fark etmiyo sağlıklı olsunda sağ salim kucağımiza alalım da sadece merak ediyorum ya 🙂
SevDin sercen haklısınız tabi insan merak ediyor ben12 haftada öğrenmiştim inşallah sizde erkenden öğrenirsiniz 😊🙏
sercen Didemalkanendik ya bu kesin bisi değil ki arada oluyo oyl3 amann neyse artık sağlıklı olsunda sadece bi inanç işte🙂
Nazyun Bende tatlıcı oldum hiç canım ekşi yada tuzlu şeyler istemedi meyve ve tatlı yedim bol bol yüzüme aydınlık geldi tüylenmem çok arttı çok çabuk uzuyodu yani mide bulantım olmadı arada bazen tek tük iştahım açıldı erkek bebek bekliyorum inşallah 😍