37 haftalik gebeyim ve bugün aşırı enfeksiyonum olduğunu söyledi doktorum ve bu durumda normal doğum olmaz dedi Gynalgine solüsyon diye bi lavman tarzi ilaç verdi vajinamin icine sıkacakmışım. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda? Doğum şekliniz ne oldu ❤
Enfeksiyon Belirtilerim şöyle idi :
Kötü kokulu akıntı
Koyu idrar
Yoğurt kıvamında akıntı
Ara ara kahverengi lekelenme