Btlisblr Yelizhasdemir benimde bugün sarı akıntım var akışkan baya çok azıcıkta kahvelik geldi ama nedir bilmiyorum 35+3üz zorunlu sezeryan olacağım pazartesi kontrolüm var bakalım hayırlısı
Esra_cglr Yelizhasdemir benimde 1 haftadir var o sarı akıntıdan.nisan oldugunu hic dusunmedim.olabilirmi acaba bilemedim🙄normaldir die dusunmustum belki enfeksiyondur doktora sormak lazim.benm sancimda var ekstra nstde falanda cikiyor ama beklemedeyim daha bisey yok🤷♀️
Meltem_gul Yelizhasdemir bende rahim yumusamasıda yok hala pozisyon ve çatı muayenesine göre normale uygun ama en son pazartesi gittim bir belirti yoku :/
Yelizhasdemir Meltem_gul bana doktor dedi baya yumusaman var dedi . Ama acilma yok 😣 suniyle baslaticak galiba dogumu
seheryldrm cavrosay nişan öyle olmuyor diye biliyorum genelde enfeksiyon olunca sarı akıntı oluyor benim gebelik boyu sariydi ve enfeksiyon hep vardı maalesef
Elifykpgl Gebeliğin son haftalarında normal diye biliyorum benimde var sarı arada da beyaz akıntı 37+2 haftalık hamileyim
Feridearslantas1 Ask_H 35 haftaligim normalde beendede beyzdi simdi arada sari geliyor arada beyaz neden acaba
Ask_H Feridearslantas1 aynen bende de öyle suyu daha mı fazla içmemiz lazım acaba… İnş enfeksiyon değildir
Feridearslantas1 Ask_H Valla cok su icin diyolar ben 3 litreyi bitiriyorum gunde surekli ic camasiri deistiriyorum bayadir iliskiye de gormiyorum nedenss hala var🤦♀️☹
seheryldrm cavrosay nişan genel olarak kırmızımsı veya kahverengimsi sümüksü yapıda oluyor diye okudum hep ama kahverengimsi geliyorsa bebek kakasını yapmış olabilir anlamına geliyormuş
Fatmanuromer Feridearslantas1 bende de yoktu gittim kültür verdim idrar verdim mantar çıktı kasıntı yanma hiç bişey yoktu