Yelizhasdemir Kizlar 39+4 hamileyim her tuvalete gittigimde sarı sümüksü aķintım geliyo neden olabilir acaba
Zhrnz Yelizhasdemir bende 36+1 im bendede 1 aya yakindir yogun sekilde oluyor dr normal.dedi nisan.degilmis bizimki
Esra_cglr Yelizhasdemir benimde 1 haftadir var o sarı akıntıdan.nisan oldugunu hic dusunmedim.olabilirmi acaba bilemedim🙄normaldir die dusunmustum belki enfeksiyondur doktora sormak lazim.benm sancimda var ekstra nstde falanda cikiyor ama beklemedeyim daha bisey yok🤷♀️
Yelizhasdemir Meltem_gul canim pazar gunu yatis verdi doktor . Rahimde yumusamam var . Suni sanciyla dogumu baslaticak sana ne dedi doktor
Yelizhasdemir cavrosay keske nisan olsa canim ya ama sanci falan yok ara ara karin agrisi geliyo gidiyo
seheryldrm cavrosay nişan öyle olmuyor diye biliyorum genelde enfeksiyon olunca sarı akıntı oluyor benim gebelik boyu sariydi ve enfeksiyon hep vardı maalesef
Feridearslantas1 Ask_H 35 haftaligim normalde beendede beyzdi simdi arada sari geliyor arada beyaz neden acaba
Ask_H Yelizhasdemir gittim dün inan şu korona yüzünden sormaya unuttum zaten hızlı hızlı muayene oldum… 30 da yine kontrolüm var mutlaka soracağm
Meltem_gul Yelizhasdemir bende rahim yumusamasıda yok hala pozisyon ve çatı muayenesine göre normale uygun ama en son pazartesi gittim bir belirti yoku :/
Btlisblr Yelizhasdemir bu karın ağrısı illeti ben de de var neden oluyor anlamıyorum çok rahatsız edici. Birde adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor yanma gibi sanki
Btlisblr Yelizhasdemir benimde bugün sarı akıntım var akışkan baya çok azıcıkta kahvelik geldi ama nedir bilmiyorum 35+3üz zorunlu sezeryan olacağım pazartesi kontrolüm var bakalım hayırlısı