Mgmg ne yaşadım biliyormusun kanamam olduğunda insanlar diyordu normal olur diye çünkü sadece bi lekenmeyle başladı sonra arttı tabi hemen doktora gittim doktor hemen anladı ama beni ikna etmek amaçlı tahliller yaptı sonra bende anladım tabi ama bir umuttu ya tahlilleri bekledim eşim dışarda bana umut dolu bakışlarla baktı tahliller çıktı tekrar doktorla görüşmem oldu bana malesef tutunamadı dedi düğünlendim göz yaşı dökmek istedim doktorun karşısında tuttum kendimi sonra eşim beni dışarda bekliyordu dua ederek sonra doktor birşeyle dedi falat algılayamadım kürtaş yapamalım mı kendi kanla düşmesini mi beklersin dedi kürtaj deyince irkildim istemiyordum dedin kelime olarak bildiğim birşeydi ama tam anlamıyla bilmiyordum kapıdan çıkdım eşim bana baktığı an gözyaşlarım indi ağladım da ağladım tutamadım kendimi o an çok kötüydü ama sonra dedi ki kendime ya daha çok ilerleseydi kalbi kolları olsaydıda bu durum ozaman olsaydı dedim daha kötü olurdu beterin beteri var dedim kendimi düzelttim taki eşimin göz yaşını görene kadar ama şuan daha iyiyim çok şükür 😌 rabbimin imtihanı eminim daha iyisi olacağı içindir