Ben şuan 9 haftalığım. 5. Haftamda bende de olmustu, kahverengi bir akinti gelmisti. Genelde koyu renkli akintilar sorun olmuyor ama doktorunuza mutlaka bilgi verin. Ben o gunden beri progestan kullaniyorum. Doktorunla gorusene kadar kendini yorma, zorunlu olmadikca cok hareket etme. Icini rahat tut 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Guzel sonuclar almaniz dilegi ile