Kızlar ya, sancı namına bir şey yok açılma sancı kanala inme yok, ilk gebelik 39+2 bile olduk…. Zaman geçtikçe insan sabırsız ve gergin oluyor…. Yalancı sancı bile yok…. Bu şekilde sancı başlar mı bir anda…kiminin nişanı geliyor, kimin suyu geliyor, kimi yalancı sancı çekiyor, kimi kasılma yaşıyor, kimin de yumuşama var…. Biz de hiç bir belirti yok… İlk gebelik tecrübesizim
… Bir anda başlar mı ya doğum😪😪😪