Dışardan bizim bulaşma ihtimalimizle aynı ihtimalle sahip dostlarımızda yani sizde varsa ona bulaşabilir o zaten hep evde ondan bulaşma ihtimali sizden daha azdır eminim ki 😂 ben kedimden uzak duruyorum bende varsa ona bulaşmasın diye yanlış anlamayında beni 😂😂