Ev hayvanlarının bizden başka temas ettiği birşey yoksa, dışarı çıkmıyorlarsa, zaten hastalık bizden onlara bulaşmış demektir. Bizden onlara bulaşan birşey bizde zaten vardır. Ancak hayvan dışarı teması varsa tehlikeli olabiliyor. Benim kedim var. Biz ona bulaşacak mı diye tedirginiz. Çünkü evden hayatında hiç çıkmadı. Aşıları tam. Hastalığı yok. Kimseyle temas da etmiyor zaten. Endişe etmemeye çalışın. Kuş bakımı daha kolay. Başka kullanılmayan bir odaya alın. Eşiniz temizlesin kafesi. Biz öyle yapıyoruz.