Prenses_annesi123 Elif380 evet yani ordaki ebe benim teyzemin arkadaşı aşın var canım gel dedi gittim 😊 bi ay sonra bi daha var dedi
Sserpildyn Gamzenur33 ben ilk dozu 25 te oldum canım daha vaktin var bekle bence hem ortalık belki durulur
Gamzenur33 Sserpildyn inşallah cnm inşallah Rabbim şifasını verir bu illeti def eder başımızdan kurtuluruz virüsten
tugbaayaz Gamzenur33 ben 18 haftalığım haftaya aşı günüm çok şükür bizim sağlık ocağı temiz doktorlar hep tanıdık hemen aşımı olup vın turizm kaçacam ordan aşıya mecbur gidilecek
Merbe61 Gamzenur33 bende korka korka gıttım elıme eldiven agzıma maske hemen bır dakıka zaten kacarak uzakşastım 21+4yaptırdım bende bir hafta gec yaptırdım işler daha da kotuye gıdınce hemenn gıttım
Semam Gamzenur33 cok erken değilmi yaa benim ilk dozu 21. Haftada yaptılar 2. Dozda 1 ay sonra gel dediler 🙄