Gamzenur33 Kızlar sağlık ocağında aşı için gün verdiler ama gitmeye korkuyorum birincisi daha 16 haftalığım ikincisi sağlık ocağına en son gittiğimde enfeksiyon kaptım aşırı kirli pis doktorda ne eldiven ne maske ilk gebeliğim yaptırmasam ne zararı olur kafam karışık
civcivimmm Gamzenur33 valla bunu bende düşünüyom bende 16+5teyim şuan 3 gün önce doktoruma sordum 20.haftadan sonra yaptır dedi bana beni aşı için aradıklarında dicem 20den sonra gelmek istiyorum diye
havvaace Gamzenur33 ben 17. Hafta da yaptırdım şu an 18 haftalığım sağlık ocağı hamileliğiöin ilk zamanlarında 17. Haftada tetanoz aşınız var dedi bende 17+6 da gittim hemen eve döndüm hızlı hızlı
Zuhraa Gamzenur33 canım bildigim kadarıyla 19 20. Haftalarda yapılıyor benim 19 bitiminde yapıldı. Birde sağlık ocağını değiştir canim memnun degilsen ben tayin sebebiyle baska şehre ilçeye geldim ama sağlık ocagimi merkeze aldım.
Bossmanager Elif380 20. Haftadan sonra yapıyorlar , daha öncede olurmus ama yinede herhangi bişe hani bebek 20. Haftada organları tamamlandığı için bekliyorlar 😕 ben de dün yaptırdım , hiç korkulacak bişey değilmiş
Elif380 civcivimmm aşı ne zaman yapılacağını biliyorlar 20.haftadan sonra yapılıyorsa o zaman çağırır sağlık ocağı
Prenses_annesi123 Elif380 evet yani ordaki ebe benim teyzemin arkadaşı aşın var canım gel dedi gittim 😊 bi ay sonra bi daha var dedi
Bossmanager Elif380 az önce bununla ilgili yazı paylastım 2 dk önce falan 😌 hic bir sorunla karsılasmadım canım benim inşallah seninde öyle geçer , ası anıda sonrasıda iyiydi 🤲🏻
Glbgc Gamzenur33 benimde bu hafta olmam gerekiyordu ama dün doktor kontrolüm vardı aşı yaptırayım mı diye sorduğumda şu dönemde hiçbir yere çıkma aşının bi önemi yok şimdilik dedi