Yavrum_herseyim benimde kalbimde Pfo geçişi olduğundan hem kendi sağlığımı hem de bebeğimin sağlığını tehlikeye atmamak için doktorumla konuştum. Bende Ankarada Hacettepe üniversitesinde takibe gidiyorum. Normalde bu haftaki randevum da doktorum kardiyolojiye yönlendirecekti ancak poliklinikler kapandı hastanede virüs yüzünden. Bizde doktorumla sezeryana karar verdik zaten son bir aydır da kalp atışlarım pek iyi değil. Benim de ailem İstanbul’da oturuyor ki onlarda gelecekti buraya ancak babam da yakın zamanda anjiyo oldu. Gelebileceklerini de pek zannetmiyorum. Tek temennim çocuğum ve ben sağlıklı olarak evimize dönmek.