198723 Hepimiz çok korkuyoruz çok endişeliyiz haklıyız da ama motive edelim kendimizi tedbirli olalım bol dua edelim Allaha tevekkül edelim bu günlerde sağlıkla geçecek inş Allah hepimizin yardımcısı olsun inş
Ask_H Yavrum_herseyim bilmiorm nasıl bir hastanede yapacaksınz doğumu ama bir çok hastane temizlendi dezenfekte edildi eskiye oranla daha temiz steril ameliyathaneler ama o hastanede inş vaka yoktur Allahım yardımcımz olsun can taşıyorz işimiz zor 33+3 üm biran önce doğurmak isteyen ben artık istemiorm korkudan bir kişi refakatçı yazıyorlarmş kimseyi almıorlar başka anlıcağız bayağı önlemler alındı…
Yavrum_herseyim Ask_H Oyle canım benim 10 gunden az kaldi doğuma ama cikmasin diyorum dursun diyorum yada hemen olsun bitsin eve gelelm istiyorum ozelde dogum yapacm ama ne kadar tedbirli olur ne kadar temiz olur hiç bi bilgim yok inanki
Yavrum_herseyim Gulsahim oyle yapmaya calisiyorum.canim vaka sayisi artrikca insanın icinde korkular yeniden basliyor
Yavrum_herseyim Poncikveannesi Allah büyüktür canım ama bide bu ingiltere de kadin hamileymis hem çocuğa hem kendisine bulasmis onu duyunca daha kotu oldum rabbim yardimcimiz olsun inşallah
mutluuannee Yavrum_herseyim bende 37+3 ama normal dogumu bekliyoruz insallah Allah yardımcımız olsunn 🤲
Yavrum_herseyim mutluuannee Rabbim hepimizin butun hamilelelerin yardimcisi olsun arkadaslar dualarda buluşalım insallah her zaman dua edelim allah buyuktur
Yavrum_herseyim RecepAliMom Al benden de o kadar annem.gelecekti ankaradan oda yalan oldu ben bile bile o toplu tasima araclarina nasil koydurayım koydursam benim bencilligim olur bilmiyorum.rabbim hepimizin yardimcisi olsun insallah canim ya
Ask_H Yavrum_herseyim canım az önce okudum özel genel tüm hastane coronolalrı kabul edecekmiş bizleri de düşünüorlrdır sanırjm Allah yardımcımz olsun inan iyice tedirgin oldum 😔😔
Ozlm_k Yavrum_herseyim Eskişehire geldik eşimin memleketine. Doğum için burayı tercih ettik 😊🙏🏻 Amiin kuzum allah büyüktür
Yavrum_herseyim Ozlm_k hayirli doğumlar nasip etsin rabbim inş hepimiz saglikla alalim ins kucaklarimiza cnm kac haftaliksin
Ozlm_k Yavrum_herseyim Kızımız olacak😊 ve zorunlu sezaryen maalesef iki tane fıtığım var 🙏🏻 Hayırlısıyla 3 nisanda doğum olacak. Sizin?