arslanmerve57 Syma95 bakanlığın açıklamasına göre 1 buçuk 2 ay tedbirli olacağız dedi. Ama bizim bu insanlardaki umursamamazlıkla durum ne olur bilmiyorum
Ozi__ p_A canım ben korka korka gıttım çok hassas olduğumu doktorum bılıyodu bana güven dedı ama gerçekten hıc korktuğum gıbı degılmıs sanıyelık sürdü hıc korkmana gerek yok hatta sonrasında da agrı olmadı ben boşuna korkmuşum
_elsm_ Syma95 sizin tercihiniz tabi ki ben giderken size d söylediğim gibi yaptım son haftalarımdayım ister istemez gitmek zorundayım doğum olursa da gideceğiz hakkımıza hayırlısı olsun inşallah kalabalık bir şehirde mi yaşıyorsunuz
hunilimom Syma95 bende devlete gittim sizin orda nasıl tabi bilemem ama saatine çok yakın git son 10 dk kala felan allah korusun ters bisey olursa vicdan azabı çekersin