Syma95 Kaçıncinca haftada yapılıyor kızlar? Ben 34+3 . Pazartesi randevum var ama virüsten dolayı gitmek istemiyorum . Ama çatı muayenesi felan yapilcaksa gideyim diyorum :/
arslanmerve57 Syma95 canım şikayetin yoksa gitme 37.-38. Haftalarda yapılıyor çatı muayenesi doktora göre değişiyor
hunilimom Syma95 doktorunu ara sor canım normal kontrollerine gitmeni tavisye ederim nst felan cekilmen gerekiyor
Syma95 arslanmerve57 şikâyetim yok gitmeyim o zaman ama illaki gidilcek muaneye doğuma kadar gitmesem mı :)
arslanmerve57 Syma95 yok o mümkün değil bende haftaya gideceğim ☺️ 37. Haftada gidersin sende 🐣 mecbur kalmadıkça gitmemek en doğrusu sadece
Syma95 hunilimom devlete gidiyorum doktora sorma şansım yok . Bilemedim bende gitsem mi gitmesem mı.randevu alsamda 1 saat bekliyorsun orda insanlarla 1 metre mesafeyle nerde durcan bide kapalı alan . Bilemedim ya
06MervevreM06 Syma95 Benim 35. Haftada yapıldı sancim vardı çünkü. Nst de bakıldı. Varsa sanci sikayetin gitmelisin bence 💐
_elsm_ Herkesin kendi tercihi tabi ama önleminizi alıp gidebilirsiniz maske eldiven gelince de üzerinizde be varsa yıkayıp duşa girersiniz sonuçta kontrollerin önemli olduğunu düşünüyorum suyunuza falan bakıyorlar sonuçta açılma var mı yok mu ona bakıyorlar
Syma95 _elsm_ bende bu zamana kadar hiç kaçırmadan gittim randevularima. Merakla gidiyordum hep. Ama korkuyorum şimdi virüsten hastane kapalı alan bide devlete gidiyorum
Ozi__ p_A canım ben korka korka gıttım çok hassas olduğumu doktorum bılıyodu bana güven dedı ama gerçekten hıc korktuğum gıbı degılmıs sanıyelık sürdü hıc korkmana gerek yok hatta sonrasında da agrı olmadı ben boşuna korkmuşum
Mekamu Syma95 bilemedim o zaman 😀 ben gitmekten yanayım, Allah korusun bebeğe bişey olsa nasıl anlıcaz, sadece kanama, sancıyla belli olmuyor ki.. Ama siz bilirsiniz tabi.
Feridearslantas1 Syma95 canm bende 35+2dun gittim cati muayenesi felan yapmadilar doktor hatta gelme dedi bana virusten dolayi sancin kanamn olursa hemen gel dedi
hunilimom Syma95 bende devlete gittim sizin orda nasıl tabi bilemem ama saatine çok yakın git son 10 dk kala felan allah korusun ters bisey olursa vicdan azabı çekersin
arslanmerve57 Syma95 bakanlığın açıklamasına göre 1 buçuk 2 ay tedbirli olacağız dedi. Ama bizim bu insanlardaki umursamamazlıkla durum ne olur bilmiyorum
_elsm_ Syma95 sizin tercihiniz tabi ki ben giderken size d söylediğim gibi yaptım son haftalarımdayım ister istemez gitmek zorundayım doğum olursa da gideceğiz hakkımıza hayırlısı olsun inşallah kalabalık bir şehirde mi yaşıyorsunuz