hayalsu benim transferim 4. Günü sabah dehşet bir açlığım oldu. Göğüs agrilarim ilaç kullandığım için daha transferden önce oldu hala daha devam ediyor. Ama o kişiye göre değişen birşey. Kasik ve bel ağrım baya olmuştu ki hala ara ara oluyor. Ben 7. Gün sabah ilk idrarla test yaptım bariz cikmisti. Sonra iki güne bir testi tekrarladım yükselecek mi diye hergun yükseldi. Ama herkesin hemen tutmuyor geç tutarsa çıkmayabilir testte