hayalsu ben 5.gunden itibaren adet sancisi kasik kramplari rahme baski yasamistim test yaptim cok silik cikmisti🤭 tabii bu belirtiler devam etti takii 9.gune gelene kadar 9.gun sabah kan geldi ben agladim zirladim kaca kaca hastaneye gittim😂adet oldum diyee megerse yerlesme kanamasiymis adet olunmuyomus ilaclari kullabirken🤭 burdaki herkes motive etti beni saolsunlar… sende adet olucam diye dusunme canm adet olunmu yo dedigim gibi hic belirtide arama vucudunda insallah guzel sonuclar alirsin