Kizlar merhaba ben 1 senelik evliyim kayin validemlerle kaliyorum 2.3 en geç 4.5 sene sonra kendi evimize çikicaz allah izin ederse evliligin başindan beri eşimde bende çook istiyoruk çocuğuz olmasini. Nasip olmadi bi türlu sonra bende allah bekletiyorsa bir bildiği vardir dedim. Ve eşime kendi evimize çikana kadar korunalim dedim kabul etmedi oda çok istiyor çünkü. Şu an hamile kalmayi istiyorum anne olmak çook güzel bi duygu buna hazirim kayinvalimlerle ayni evde olduğum için biraz çekiniyorum çünki benim kayinvalidem pamuk gibi birisi ama görümcem oda özünde iyi bi insan ama herşeye karişiyo. Işte laf arasinda senin çocugun olursa ona bebek arabasi almicaz ne herak var yer kaplicak boşna sonra ona dokunmak isteğen kerkeze once ellerine dezenfektan kullanicak .vs. bide işte çocukla babamin evine ziyarete gitmeme bile karisicak adim gibi eminim ben. Gotürme mikrop kapicak çocuk orda diyicek beni böyle bunaltip durucak. Annemden yana (kayinvalidem)babamdan yana hiç sonrun yok onalr dünyanine en iyi anne babasi ama gorümcem biraz uyuuz ediyo bu ara beni o yüzdende en çoook istedigim şeyde hevesim kalmiyo. Haa bide sey diyo ben onu prensesler gibi yetiştiricem diyor. Allah nasip ederse o benim çocugum olucak ve ben nasil yetiştiricegimi gayet iyi biliyorum .yani bu cümleleri konuşma tarzlari beni çookk sinir ediyor. Siz olsaniz bu şartlarda ne yaprdiniz ? Bi taraftan çoook istiyorum . Bi tarftanda işime karişilmasindan hiç hoşlanmam hele emir almaktan nefret edrim ama olursada her yaptigima karisicak adim gibi biliyorum. Allaha hep hayirlisi için dua ediyorum boyleolunva hevesim kaçiyor ben ne yapim sizce? Uzun oldu biraz siz benim yerimde olsaniz ne yaprdiniz?