Zhrnz Yelizhasdemir ben dogumu baslatsinlar.diye suni sanci istedim fitili dr soluyor ebeler yerlestiriyo sanci baslayincada cikariyolar fitili
Serap0733 Zhrnz ay canm cok teşekkür ederim içim o kdr rahatladı ki şu an nasıl olcak diye düşünüyordum Allah razı olsun sağlıkla al kucagına yavrunu yarın ben gidicem doguma dua et bana lütfen
Zhrnz Serap0733 Rabbim en az benimki kadar.kolay dogum nasip.etsin canim sanada tum bekleyeerede ve banada tekrarini yasatsin bi avazda kavusalim meleklerimize 🙌🤗
NurtenB Zamanı gelen öyle veya böyle bebeğine kavuşuyo ama benim daha çoook zamanım var ve tedirgimim haziran sonuna denk gelicek doğum. Şimdi bu haldeyiz böyleyiz o zamana ne oluruz allah bilir. Sağ salim kucağımıza alırız inşallah tek duam o😔
Zhrnz aslikls3 kanalda degildi dogum baslatildiginda sanciyla beraber kanala indi iki dpgumumdada ayni.sekildeydi
aslikls3 Zhrnz biraz içim rahatladı sanki kanala girmemiş olunca hiç normal Doğum olmayackmış gibi düşündüm de 😊
Pamukgelim Zhrnz biz de 38+3te gittik kanalda değildi, yarın da kontrol var 39+3,bakalım ne diyecek Dr… Kanala inmesi demmeki son anda da oluyo
Zhrnz Pamukgelim kordon.dolonma vs yoksa sanciyla kanala iniyo suan 3. hala yukarda bebis pek bi nazlilar benimkiler🤗
Sibel3416 Kızlar bende 39+3 hamileyim ve çok endişeliyim kontrollere bile korka korka gidiyrm acaba bende haftaya gittiğimde böyle bi ricada bulunsam kabul ederler mi bide ben devlete gidiyorum ??
Zeys Serap0733 gözünaydın Allah analı babalı büyütsün inşallah bende sezaryen oldum Bihter hocada yarın 1 ay olacak ☺️