Edaliiii Canim ben gittim kimsecikler yok önceden iğne atsan yere düşmezdi. Herkes maskeli eldivenli sadece gebeyi içeri alıyorlar yanında gelene açıkça dışarda bekle diyorlar muayne odasında sadece 1 doktor var üniversite hastanesi olmasına rağmen 36 haftalik hamileyim buna rağmen nst çektirmedi 2 hafta sonra gel duruma göre 3 hafta da olabilir kendini takip et kasılmalar 15 dakikaya düşünce gel dedi gönderdi ilgilenmiyorlar bile canım özele git haftan ileri ise
26a Ben her hafta gidiyorum mecbur , hatta bu hafta 2 kere gitmek durumunda kaldım .. Bişey olmaz diye düşünüyorum , sonuçta sürekli hastanede çalışan hamile personeller de var
Kadert Dilaradogann bizm yarn kontrlmüzz gideceğizz son aym artık gitmemiz gerekiyo .sizde gidinn bişey olr evde nasl fark edelm
Esra_cglr Dilaradogann dün gittim ozele gidiyorum zaten giriste kontrol edip iceri aldirlar ates olctuler sorular sordular hastaneye gelis sebebimizi bile sordular.onlemler vardi tabiki yinede korunmak gerek ama mecburuz ben son haftalarimdayim haftaya bidaha gidicem yani mecburuz hanımlar.cok bir yere temas etmeyin yeter havadan direk gecmiyor zaten.
Zehranur58 Bende 34+5 günlüğüm 36.haftada gel demişti doktorum kontrole suan iyi hissediyorum kendimi ama doğum da özel hastaneye gitmeyi istiyorum offf offf çok kafam karışık 😟 delirmek üzereyim ya ben kontrole gidene kadar su virüs artarsa zaten sivastayim ve numune hastanesi karantina altında şuan 😭 ama bütün polikilinikler mi kapalı karantinada yoksa enfeksiyon bölümü mu acaba off offf
Gizem3410 Dilaradogann benimde tam bir hafta sonea kontrolüm var 37 haftalık olucam mecbur gidicem nstye giricem çati muaynem var el mahkum 🙄
Serifecelik Zehranur58 aynen vallahi çok dgru söyledin bnde onu dusunuyrm… Bide hastanede 1 gün kalicaz 😔🤲 rabbime emanetiz artık… O en hyrlisini versin inş 🤲 hepimiz için
Ask_H Dilaradogann ben bugün gittim hep maske eldiven takmışlardı özel bir clinic benden önce bir hasta vardı hemen beni aldılar nst ye gidrm ordan doktor kontrolüne benden sonrada bir hasta daha vardı ortalık bomboştu…
tambirminnos Dilaradogann ben bugün gityim normalde dolu olan sehir hastanesi bombostu koca koridorda 10 kisiydik 😂
htctrl @Dilaradogann ben bugün gittim . Özel hastaneye gidiyorum. Maske ve eldiven taktım hastane girişimde dezenfektan veriyorlar ve ateşine bakıp şikayetin olup olmadığını soruyorlar bütün çalışanlar maske ve eldivenli. Kafam 1 ay rahat , korktum ama mecburen gittim. Önlemini al yeter
YYR19 Dilaradogann ben 37 haftalık oldum yarın sezeryan için gün almaya gidicem mecburum evde doguramıycam için gidicem 😔 Allah yardımcımız olsun cok kötü zamana geldi dogumlar 😔
Emine_ Dilaradogann benimde haftaya salı randevum var ama gidip gitmeme konusunda çok kararsızım. 30.haftadayim gitmesem bir şey olurmu acaba, gitsem korkuyorum 😭😭😭