9 gün sonrada benim kontrolüm var 34 haftalık oldum mecbur gidicem. Elbette korkuyoruz virüslerden dolayı ama Allaha sığındık takdir ondan sorulur hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun . Hastanede çalışanların işleri daha zor üstelik Rabbim Korusun onları . Önce Görümcemi sonra tüm Sağlık çalışanlarını 🙏