Birtek kadın doğum değil bütün randevuları iptal ettiler birçok hastada. Yoğunluğu azaltmak amaçlanıyor. Haftaniz daha ufak özele gidin bence devlete zorlamayın. Acil bir durum yoksa hiç gitmeyin bile bugün hacettepede haftası erken olanlara 6 hafta sonra gel dediler bn 36. Haftadayım normalde nst ister haftaya gel der plesenta yaslanmamiz bile var ons rağmen kendini takip et 2 yada duruma göre 3 hafta sonra gel dedi gönderdi