Cafede icen biri olarak seni iyi anliyorum icmeyen insan birak demesi cok kolaydir. Ama azaltmaya bak kosullandir kendini mesela ben dogumdan cikiyim eve geliyim keyif uapicam dedim oyle kosullandirdim. Emin ol ben biraktiysam herkes birakir ben sigara icmeyi cok cok severdim ama bebegim icin degiyo birakmaua💜