Seymaaygzz Kizlar 8+4 haftalik hamileyim canim aksam cok pastirma cekmisti esim aldi geldi ama bi kucuk paket bitmek uzere biraz abarttim. Fazlasi zararli olurmu acaba ?
arslanmerve57 Seymaaygzz çiğ mi yedin canım ? Benim de çok canım istiyordu pişirip öyle yedim çiğ bir şey yemek çok sağlıklı değil.
AtaMommy Seymaaygzz bildigin cig et toksoplazma kapma riski var yememen gerekirdi inşallah kapmamıssındır
Zehra34 Seymaaygzz nefsini köreltecek kadar yemekten bi şey olmaz canım her şeyin fazlası zarar fazla yeme 😊
Seymaaygzz arslanmerve57 cig yedim valla canim hic aklima gelmedi cig birsey tuketmek zararli olucagida of birsey olursa nasil anlarimki
arslanmerve57 Seymaaygzz umarım bir şey olmaz. Benim de aşırı canım istiyordu çok da severim pişirip yedim. Çiğ et sonuçta toksoplazma bulaşma riski var. Toksoplazma, düşüğe ve doğum kusurlarına neden olabiliyor diye biliyorum araştırırım sürekli bir şeyleri.
Zehra34 Seymaaygzz olmaz olmaz içini rahat tut. Ben de 10 haftalık hamileyken kendimi tutamayıp nerdeyse bi porsiyon çiğköfte yemiştim 😅
Seymaaygzz Zehra34 bende valla yemeksiz yapardim susuz yapamazdim. Simdi tam tersi her dakika yemek daha 8 haftaligim gebeliigi ogrendigimde 52 kiloydum sigarayida biraktim ilk baslarda. Suan 56 kiloyum inanamiyorum kendime 😂
Cafede Seymaaygzz hamile oldugunuzu ogrendiginizde mi sigarayi biraktiniz hamile olmadan once ne sıklıkla iciordunuz ?
Seymaaygzz Cafede hamile plmadan once 1.5 paket bitirirdim bazende 1 paket. Hamile oldugumu 4 haftalikken ogrendim ertesi sabah ictim agrim oldu fazla vicdan azabi cekip biraktim canm. Megersem o haftalarda sol kasik agrisi cok olurmus onu sonradan ogrendim .d
arslanmerve57 Seymaaygzz inşallah bir şey olmaz canım ama aklında bulunsun internet elimizin altında yani Google de herşeyi bulabiliyorsun yemeden önce bakabilirsin yada hamileliğimin ilk dönemlerinde araştırıyordum neler zararlı diye çiğ et de bariz bir şekilde yazıyor orada ☺️
Cafede Seymaaygzz yani bnde gunde bi paket iciordum hamile oldugumu ogrendim gunde bir en fazla iki kalem iciorum hala cok canm skilio vicdan yapiorum bende ne yapcam bilmiorum
Seymaaygzz arslanmerve57 artik arastiricam canm bilgilerin icin sagol. Canm isteyince bilincsizce dusundum biraz ama artik tobe bidaha yapmam.