Zezemeze Arkadaşlar merhaba. Bana gaziantepte normal doğum yanlısı olan kadın bir doktor önerir misiniz? Bugün sevgi kandemire gittim sankoda ama emin olamadım çok normal doğum yanlısı gelmedi bana. Ne önerirsiniz?
Zezemeze pamuk32 normal doğumu destekliyorlar değil mi, gerekmedikçe sezeryan istemiyorum çünkü. Bi de doğum ücretleri ne kadar bunların biliyor musunuz?
Aylaaaa emineemine Hatem hastanesi fiyatını yanlış biliyorsunuz ben 1 hafta önce gittim normal 1.700 küsürdü galiba sezeryanda 2 bindi ona yakın bşydi uygundu yani
Deletedmom627372 Canım ben Ncr ye gidiyorum ama doktorum erkek bana da doğuma 2000 dediler ikisinde de 1 gece yatış dahil
Deletedmom627372 Zezemeze medikalde bi akrabam geçen sene doğum yaptı 3000-4000 arası diye hatırlıyorum şimdi ne kadardır acaba
Zezemeze Tubahacik normal doğum yanlısı mı? Kolayca sezeryana yönlendiren doktor istemiyorum valla bulamadım bi türlü