Hanifee1273 Bulunduğum yerde sadece devlet hastanesi var , Salı günü randevum var çevremdekiler gitmemem gerektiğini söylüyor Virüs nedeniyle.Bir ay olacak gitmeyeli . Kararsız kaldım sizler gidiyor musunuz ? 🙄.
Meralvedat Hanifee1273 benimde vardı Pazartesi gitim ben devlet hastanesine bende 1 ay sonra gittim mecburen gitmemiz lazım ama böyle devam ederse özel klinklere gidicem ben daha güvenli bence
Evita Hanifee1273 ya sağlığınla ilgili müdahale edilmedi önlem alınması gereken bir konu varsa. Olur mu öyle şey. Hijyenik önlemlerini alarak gideceksin tabiki hepimiz gidiyoruz.
derindemir Hanifee1273 mutlaka gitmeniz gerekirse maske ve eldiven takım.yanınızda kolonyanız mutlaka olsun.ve kontrolden sonra montunuz dahil hiç bir yere sürmeden makinaya atın ve eve gelincede tuzlu suyla gargara yapın.bu kadar şeyi yaptığınızda birşey olmayacaktır
Esarikay Hanifee1273 bu biraz da kaçıncı haftada olduğuna bağlı canım. Ben 20 den 27 ye kadar gitmedim mesela bir zararını gormedim. Ama şuan 38+1 im. İki gün önce gitmiştim cuma tekrar gideceğim mecburen. Haftaya doğumu planlayacagiz
Cekuu Bende özel hastaneye gidiyorum, şeker yüklemesi ve tetanoz aşısı olmam gerekiyor :( mecburen yarın gitmeliyim. Ama ileride ne olacak kontrolleriniz doğumlarımız nasıl olacak ? Çok korkuyorum bu durumdan
Damlapilatin derindemir bakın eldiven ile heryere dokunulcak ve ve illa çantasıni kimliğini ellicek daha riskli eldiven inan ki daha riskli
Damlapilatin Ben dün özelde detayliya girdim şükür hersey iyi olduğu için kendimi eve kapattım. Şu vakalar biraz yoluna girsin o zaman kendi doktoruma gider hem sonuç gösteririm hem rutin muayenmi olurum zorunlu olmadıkça gerçekten gitmeyin
derindemir Damlapilatin eldiven takmazsa çıplak elle her yeri elleyecek ve illaki çantasını elleyecek sonra .bu daha tehlikeli değil mi.iki elinize eldiven takım.biriyle her yeri tutun diğeriylede kimliğinizi tutun.
zeyzey95 Hanifee1273 dün gittim haftaya bi daha gidicem tedbir alıp dua edince bişey olmaz inşallah. Bebeğimiz herşeyden önemli
Ask_H Hanifee1273 33 haftalığım mecbur artık her hafta gelmen lazım bende inanın gelmeyin diyeceğim dedi… Doktorumda biraz telaşlanmş bugün kontrolüm vardı 3 kişiydik toplam da maske takmışlar tokalaşma yok zaten öyle nst ye girdim bu haftalar riskli dedi mecbur gidiorz işte…
Darkgod Devlete gitmiyorum 110 km yol gidip özele giriyorum ne yapım ama o da bir süreden sonra bütçeyi zorlar 31+2 yüz ama Nisan dan sonra mecbur devlete devam edeceğim
Hanifee1273 Darkgod gidemiyorum özel bana çok uzak eşimin oryaa gitmesi için izin alması lazım yasak onlar için o bölge 🤷♀️
Dilaraeymen Valla bende bugün gittim devlet hastanesiydi. Öksürenler aksıranlar deli oldum ama mecburdum şeker yüklemem vardı ve sancım vardı bakılması gerekiyordu. Eve girer girmez soyunup dökünüp sirkeli suyla duş aldım
Darkgod Hanifee1273 vallaha bende artık devlete döneceğim mecbur haftalık kontroller başlayacak o yüzden sende randevu al randevu saatinde tam git ve gidderken maske tak hastane çıkışında çıkar ve elllerini yıka
Yenianne_ Hanifee1273 gidilmesi gerekiyor canim eldiven takarsin maske takarsin yaninda kolonya götürürsün ultrasona giridkten sonra karnini dezenfekte edersin ben öyle yapicam biz bi can tasiyoruz gitmej zorundayiz ki dr. banu ciftci sayfasinda bi yazi paylasmis kontrollerinizi aksatmaya gerek yok diyor