Yesima_09 _yagmurcuum_ 29 günlük bugün hiçbir sıkıntı yok. Çok büyük çoğunluğu kaybolan kistlerden bunlar. Kaybolmazsa bile doğumdan sonra küçülüyor lar korkmayın bende çok korktum ama çok şükür küçülmeye başladı bizim ki doğumdan sonra :)
_yagmurcuum_ Yesima_09 iyi çok şükür sizin cinsiyet neydi burda genelde erkek bebeklerde görülüyor yazmışlar ☺️
isimsizhesap Ulkermadn Bende çıktı 18 haftada beynin iki tarafında da 21 de ufalmış dedi 24 geçmiş dedi bu önemli bişey değil seninkide geçicek için rahat olsun
isimsizhesap Ulkermadn kötü düşünülecek bişey değil gerçekten ben öğrendiğimde 4 doktora sordum hepsi de geçeceğini önemli bişey olmadığını söylemişti zaten ilaç bile yazmadılar ayrıyeten hiç stres yapmaya gerek yok