Minitontik merhaba, 22 haftalıkken tekrar göründüm Perinatoloğa, Üç kist vardı sadece bir tanesini görebildi, Onunda boyu küçülmüştü. Kendisi bana yanında ek bir bulgu olmadığı sürece bu kistlerin bir şey ifade etmediğini söyledi, Ben de o yüzden tekrar üzerinde durmadım, Ama rutin kontrollerimde kendi doktorum kistlerin görünmediğini söyledi umarım geçmiştir. Ama sarsılmakta ve üzülmekte çok haklısınız korkmayın iyi bir penatoloji uzmanına görünün, Bebişinizin bütün organlarına baksın. Henüz doğum yapmadım üç haftam var , doktoruma güvendim bekliyorum ama ek bir bulgu yoktu bende sadece kist vardı. Güzel haberler almanız dileğiyle🙏🏻