31+4 haftalık hamileyim sabah 9.30 uyandım sağlık ocağına gittik 2.doz tetenoz aşısı vuruldum saat 17.00 oldu hala hareket etmedi ufacık bile kıpırdamadı hastaneye gitmeli miyim yoksa bu haftalarda oluyor mu böyle ilk tetenoz aşımı vuruldugumda hareketleri hiç azalmamıştı