Kubrnr3 Frdhcrt yok valla canım 4,5 kere yaptım buyuk abdestmı 2 gün snra yaptım anca ama zorlanmadım hamd olsun ya
Kubrnr3 seheryldrm valla ama canım sedyeyle odaya geldım ılk dedıgım sey cocugumu öptünüzmü ben birax ahllaksızım lafımı hıc cekmem🤣
Kubrnr3 Tuba-27 bele ıgne yapılırken cok agrı olmuyorr anlık bı acı cok ahım sahım bı acı yok yaa anında uyusuyorsun zaten
Kubrnr3 Tuba-27 ılk gun bıraz zorlandım tabi ama bazıları cokk abartıyor veya benımki fazla zor olmadı bılmıyorum canım valla ben dogum yaptım taburcu oldgum aksam oglumu gormeye gıttım
Tuba-27 Kubrnr3 maşallah kaç kişiye sorduysam senin gibi dediler 1 kişide elimi bağlayıp karnıma kum torbası koydular dedi şaşırdım
Kubrnr3 seheryldrm sen ne yaptın opturme yaaa esım opuyor ama karısmıyorum ona gecen esımın halası hapsurdu aklım gıttı bgun komsularımında gelesı vardı kabul etmedım kımseyı kabul etmıyorum