Evet Hanımlar biraz gecıktım ama anca fırsat bulup yazabılıyorum oglum uyumuşken hemen dogumumu anlatayım size öncelikle sezeryan dan kesınlıkle korkmayın 35+6gecesiydi lavaboya kalktım o sıra mutfaga bı su ıcıyım dıye gectım cay bardagına suyu katım bır yudum aldım almadım altan çiş gibi sıvı geldı ama tutamadım hemen bagrırarak esımı kaldırdım hemen geldı baktı anlıyamadık sonra kılozete oturdum ama kendılınden akıyor sonra çişimi yapabıldım yatağıma gectim ama cocugun hareketlerı normal zaten dıyersı gunde saglık ocagından aramışlardı kan vs tahlil yapılacak dıye gıttım böyle böyle anlatım ebe dedı ıcerı gec bı kontrol edeyım gectıım uzandım sedyeye kalbını dınledı elıyle kontrol etı bu cocuk kanala gırmış dedı bgun kesınlıkle doktoruna git bu anlatıgın su olabilir dedi hemen esımı aradım hastaneye gıttık ama oglumun hareketlerı herzamanki gibiydi strese gırmedım tek korktgm cocuguma bısey olacak korkusuydu gittik hastaneye doktor catı muanesı yaptı 1 bucuk parmak acıklıgım vardı cok aşırı mantar enfeksiyonum varmıs sonra bana cıger gelıstırıcı ıgne vurdurmamı soyledı dedı ıstersen sezeryana alalım yarın 7 de gel ben normal dogum ıstıyordum kararsız kalmıştım ve esımın dogum gunude 03.03 olunca hayal kuruyorduk sonra ıkı cıger gelıstırıcı ıgne verdı doktor her ıhtımale karsı vurdur dedı 12 saat aralıkla nts baglandım o sıra esım ıgneyı almaya gıttı nst de sancım cıkıyordu doktora gosterdık heran hersey olabilir dedi cocuk kanalda sonra sancılarım cogaldı aksam 11 de yıne ıgne vurdurmak ıcın hastaneye gıttık tabı karar aldım yarın 7 de doguracaktım sezeryanla gıttık ama kasılmalarım sancım oluyor plates yapıyorum bu sumuksu kanlı akıntım gelmeye başladı tabi ben korkmaya başladım hastaneye gıttım gırıstekı dogum haneye dedı cıktık yukarı esım ıkızım kapıda benı beklıyorlar catıma baktı aynı doktorun dedıgını dedı nst bagladılar sncım cıkıyor cocugun kalp ritmi düşmeye başladı ebe demesınmi doktora gndermem lazım sancıhı gnderdı doktorun bır sezeryanı daha varmıs senıde alsın dedı peki dedim yarın olsa belkı kalbı durur bılemeyız dedı ben tamamen kendımı doguma hazırladım tamam dedım sımdı alın esylarım annem evde hazırlıksıx gıtmısız hastaneye yarın dogum dıye hemen benı aldılar hazırladı esım hemen esyaları annemı almaya gıttı ben odays gectm beklıyorum ıkızımle sonra benı amelıyat haneye cıksrtılar yavrumun hıcbır eşyası yoktu babası yetişti bize sonra belımden ıgne vuruldum sonda herseyım hazırdı karnıma tendırtıyot suruyordu hemsıre bende dıyordum bebegımı oynuyor sonra bacagıma surunce anlafım boyle aynı bebek oynaması gbıydı doktor geldı ben yarın amelıyat olacam dıye ekmek arası bıseyler atıştırmıstım amelıyat sırasında dedım ben yemek yedım mıdem bulandı olanıda kustum doktor başladı kendımı okdsr yalnız hıssetım ki eşimide alın hocam dedım kocamın yanıma gelmesı elımı tutması bana okdsr destek oldu kii anlatamam herseye bedeldi yemın ederım allah basımdan eksik etmesin eşim geldımı benı bı aglama tutu istemsızce sonra oglumuzu cıkartı doktor babasıdıyor 5 daka etrafa baktı ben sordum neden aglamadı dıye sonra ınce bı ses cıktı aglamaya başladı esımın gozlerı doldu oglum dogunca benı unutu😂 cocuga yonelmişti oglumla cıktılsr benı dıkmeye başladı hemsıre ve doktorum hamıleyken kuzenlerım aılem sen ıcerıdeyken oglunu opecez dıye okdar bilinçaltıma yer etmıştıkı esıme bagırıyorum kımseye opturme kımseye opturme dıye 🤣🤣 ben beklıyorum dıkısım atılsın bıran once ogluma kavusıyım bu arada koklatılar bana cennett kokusuydu cennett koklamaya doyamadımm sonra ben cıktım kapıya bı baktım kımse yok herkez cocugun yanına gitmiş😂😂 odama geldım arkamdan oglum geldı erken dogdugu ıcın emmesı cok kuvetlı degıldı ve gogusumun ucuda cok yoktu bı ıkı cektı bıraktı ve solunum sıkıntısı cekıyordu hemen goturduler ara ara getırdıler emdırmeye calıstık nefesı sıkısıyordu sabaha kadar uyuyamadım tabıkı dıkıslerı hıssetmıyordum ayaklarımı fılan bıde uyuyamıyorsun ki aklın cocukta kalıyor saba 6 oldu ben ayaklarımı hıssrtmeye başladım destek alarak sag sola donebılıyordum ve pıskolojımı yuksek tutum ıylesmelıyım oglumun bana ıhtıyacı var dıye dusundum hep sonra kalvaltı geldı cok bısey yıyemıyorsun zaten eşimle annemın destekıyle tuvalete kalktım tabıkı zor oldu bıraz ama kılpzet iyki var 😂😂 yatağıma gectım sonra tek kalkmaya başladım koridorda yavas yavas yurudum 4,5 defa gazımı cıkartım bende osturuklu cıktım anasını🤣🤣 doktorum geldı nasılsın fılan dedım ıyıyım hocam benı ne zaman cıskrtacaksınız ogleden sonra taburcusun dedı ama oglum benımle gelemıcekti cunku ona yatıs vermışlerdi 13 gün yogun akımda yattı ve eve elım boş geldım tabıkı gordum ama sunu dusundum bu hslde benden iyi bakacaklar gercektende hakkını verdıler bakım ılgı aileye okdsr anlayışlılsrdı kı doktorundan allah razı olsunn tlfonla arıyordum kadın yarım saat bana bılgı verdı sagolsun sütüm 26,27 haftalık ken gelmeye başlmıştı zaten sonra sagıp sagıp goturdum allahıma bınlerce kez hamd olsun oglumda toparlanmas calısıyor bıraz sarılık kaldı onun ıcın ugrasıyorum sormak ıstedgıniz varsa sorun hanımlar🙏🏻03.03.20. 0025🙏🏻