Zeyz çok gecmis olsun canım benim Rabbim tez zamanda evladına kaybetmişlere tekrar bı evlat nasip eder inşallah 🙏 maalesef öyle tamam belki ben daha hiç birşeyini hissetmemis olabilirim ama kalbini duydum gördüm varlığını biliyordum ilk heyecanım mutluluğum hayalim gitmiş benim nasıl iyi olabilir ki insan sanki hala oradaymış gibi geliyo bana elini karnına götürüyosun ve olmadığını hatırlıyosun yani tarif edilemiyo bu duygu sonra gelmişler bize abartmaktan bahsediyolar dilerim hiç kimse bu acıyı yaşamasın ama biraz olsun saygılı olsunlar en azindan hiç bişeye yorum yapmasınlar. Sıkmayalım canımızı yine olur inşallah bu mutluluğunu tez zaman da tekrar yaşarız inşallah 🙏😣