burcug15 derler ohoo ben neler duydum , 2 tane bebeğim karnımda öldü 6 ay arayla hep hamile kaldım 2. Düşüğümden sonra rahimimde polip olduğunu öğrendim onun tedavisini görürken bana çocuğun olmaz , hamile kalamazsın,kalaa iste o polip hiç iyi birşey değil ilerde rahim kanseri yapıyormuş , birine yorum yaptığımda ay kız senin çocuğunmu varda konuşuyorsun şu bu ben neler duydum hepsini allaha havale ediyorum, şuan 26. Haftamdayım hiç korkma allaha sığın.