Kubra37 Birhamis yaaa gerçekten mi 🙄 benimde nstde sancim çıkıyor ama ben hissetmiyorum ilk gebeliğim ve hastaneye aramda 1.5 saatlik yol var çok korkuyorum geleceğini anlamazsam diye 😌
Kubra37 Tugbaas kontrole gidip doğurup geliyormuşsun bir de hadi hayırlısı inşallah 😊 rabbim sağ salim kavuştursun inşallah 🤗
Kubra37 Tiredmom benimde 38hafta olacak salı günü. Valla benim de karnım sert ve önde toplanıyor çoğu zaman özellikle oturur pozisyondayken kaburgalarima baskı yapıyor o zaman nefes alışım çok zor oluyor normal sanırım ☺