Canım bende aynı durumdayım senin gibi.. Yumurtam catlamiyo.. Yumurtlama donemim olmuo.. Doktora gittim bana Bi sürü ilaç verdi ve her hafta kontrole çağırdı.. 1 ay sonra bana yumurta çatlatma iğnesi verdi.. Gittim karnımdan vurdular.. ama şu an çok pişmanım keşke vurdurmasaydim diye nedense o günden bu güne kadar kasiklarim, karnim ve belim çok agrio hatta bile ay başım gelmedi.. Bi sürü test yaptım kan tahlili verdim yine bisey yok.. Şimdi bitane doktoru araştırdım 1 aydan beri yarın onun yanına gitcem.. Komple herseyi anlatcam böle böle oldu diye.. Nedense ben ilaç içmekten bıktım.. İlaçlar bana kilo aldırıo.cok kilolu oldum ilaçlar yüzünden.. Ondan eğer yumurta çatlaman yoksa bence hiç düşünme doktora git.. 🌺ama bide adetin kaç gün arayla geldinde fark eder.. biliyorsan hesapla nezaman yumurtan catlicak..