Benim doğumum mayıs sonu haziran başı olucak kismetse alışverişimin çoğu bitti sayilir.
👉 0 3 olarak bi tane 5li hastane çıkışı aldım
bi tane tulum şapka eldiven zıbın seti var
bi tane de tulum şapka seti var zibinsiz
bunlar 0 3 ay olarak.
Kısa kollu bahçıvan tarzi penye bi tulum var şortlu 0 3 ama giyer mi bilmiyorum bi yakınım verdi kullanilmamis hic
👉Yazlık olarak da 3 6 olarak aldım sortlu tulum şeklinde modeller var bilmiyorum gördünüz mü ondan bi kac tane aldim
uzun kollu olarakta citcitli zibin ve alt takimlar var ondan aldim
Citcitli zibinlarimiz var hem atlet hem yarim kol hemde uzun kol olarak 3 6 ay
Iki tane penye yelek aldim 3 6
Penye hirka almadim daha onu alicam 3 6 ay akşam serin olduğunda giydirmek için
Bi tane tulum aldım normal ayaklı yine akşam dışarıda giymelik 3 6
Tek alt aldım bi kaç tane 3 6
Iki penye bir muslin birde kalın polar battaniyemiz var ama yeterli gelmiyor aynilarindan bi iki tane daha almam lazım
👉6 9 olarak çok bisey almadım daha çünkü kışa gelecek
Bi tane polar hirkamiz var 6 9
Bi tane penye hirkamiz var 6 9
Bi kaç tane de citcitli zıbın var uzun ve kısa kollu 6 9
Daha bi çok sey var aklima bunlar geldi 😊