Ayse_58 ZeynoZeynom 29+6 Mayıs 15 sezeryan olcam ağrılarım var bacak aramda bide bugün peçeteye iğne ucu kadar bi kan geldi sonra hiç gelmedi bebeğimin hareketleri normal şuan varmı böyle bişey yaşayan
Ayse_58 ZeynoZeynom canım öğlen sadece peçeteye minicik geldi varla yok gibi bi sefer oldu doktora söyledim zaten ama yinede panik oluyo insan korkuyorum erken doğum olmasından
Te23 Kızlar bende 32 haftalık oldum bugün karnımda ağrı değilde acı var etlerim acıyor sizdede oluyor mu
Tgb2310 Te23 çatlakların var mı cnm bnm de göbeğimin altındaki etler acıyor hergün çatlaklarım artıyor malesef
Kadert ZeynoZeynom 33+1 olduk bizde ağırlaştm iyce ama bu .korona beni korkutuyor ailem başka şehirde gelemezlerse diye falan
ZeynoZeynom Kadert aynen canım valla bnde aynı şekilde korkuyorum annem gelecek Doğum a yanıma yasak felan gelirde gelemez diye korkuyorum 😞
Kadert ZeynoZeynom hayıdlsı olsn artıkk yayılmasnn kimse ölmesindee .annelerimzde biraz geç geliversn artık napalm eşlerimz yeter.inşallah üzmeyelm kendimizi zaman var bakalm neler olacak .bebeklermzin sağlığı daha önemli sizde öyle düşünün stress yapmaynn
Tgb2310 Merhaba ben de 29+6 yım engeç doğum tarihim 7-8 mayıs olacak bebitolarım daha erken gelmezlerse😍