Bence kendinizi çantanızı herşeyiniZi hazırlayın kıZlar benim de Nisan’ın 8-15 arası Doğumum olacaktı ama şubatta erken Doğum yaptım 33+3 de :) üstelik bir gün önce doktorda kontroldeydim nst ye girdim herşey normaldi gezdim tozdum misafir ağırladım temizlik yaptım ertesi sabah uyurken suyum geldi lekem oldu acil doktora gittik hastaneye gittiğimde7 cm açılmam olmuş gece ağrılarım vardı ama bilemedim :) sonrasında ise bir / bir buçuk saatte tam açıklıkla normal Doğum yaptım ve kendime dair hiçbirşeyim hazır değildi herşey Bir anda gelişti Allah’tan bebeğin çantasını hazırlamıştık :)