Anneadayi2 Snszasla bugün kontrolüm va di 58.96 olmuş 15 gün sonra tekrar gidicem o zman kese gözükür dedi 😊
Snszasla Anneadayi2 cok sevindim canım senin için inşallah bende keseyi görürüm ilerleyen zamanlarda rabbim nasip etsin bizlere 🥰canı gönülden diliyorum inşallah kucağımıza sağlıkla alırız 🤲🏻🌸
Anneadayi2 zeyzey95 zeyzey95 bugün kontrol um vardı 58.96 olmuş 15 gün dikkat etmem gerekiyo inşallah tutunur bana ve görürüm
Anneadayi2 Snszasla inşallah canım ilk doktorum bana progesta vermişti şimdi gittiğim doktorda crinone diye bir ilaç verdi ama çok tereddütteyim gittim doktordan kimse memnun değil
Snszasla Anneadayi2 13 mart da adet den bir gün önce 21.23 çıkmıştı adet iki gün geçince 59.98 çıktı dün leke gelince hemen tekrar verdim bir gün öncesinde vermiştim 59.98 di dün de bir gün ara ile 107.7 çıktı progestan içiyorum şimdi leke durdu inşallah sonradan gelmez diye umut ediyorum
Anneadayi2 Snszasla ay çok iyi çıkmış Rabbim büyük birbirimizin duacisiyiz inşallah bebesleri sağlık sıhhatle kucağımıza alırız 🙏🥰🌺
Snszasla Anneadayi2 amin amin canım 🥰🤲🏻Benim de tek duam o burada görüyorum leke konusunda sorunları olanlar beta takibi için endişe edenleri hepsine dua ediyorum inşallah hepimiz sağlıkla ilerleriz cuma günü tekrar kan vereceğim inşallah yükselmeye devam eder 🤲🏻🥰🤗
Hashasim2020 Canım ben 2 kere kimyasal geçirdim hiç öyle 3 gün pembe 3 gün kahve gelmedi bildiğin 10 gün foşur foşur kanadım 🙄 seninki yerleşme kanamasına benziyor inşallah beta düzenli artar rabbim kucağına almayı nasip etsin 😍😍
Anneadayi2 Hashasim2020 canım benim kimyasal da 3gun kahve bitince benden ne 10 günü 25 gün kanamam oldu ve çok ağrılı bir durum du😔 rabbim sanada nasip etsin tez zamanda 🥰🙏
Hashasim2020 Anneadayi2 haklısın kuzum Allah razı olsun ben de hamileyim şimdi hamd olsun 9 haftalık oldu 2 kimyasaldan sonra bizi çok mutlu etti şükürler olsun inşallah senim de aynı şekilde olur hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız ♥️