Merhaba bayanlar Şubat 10 da regl oldum ve bu ay 2 gün gecikti ve 3gun kanamam oldu 3gun az miktarda ve daha sonra kahverengi leke geldi hemen doktora gittim bthc 23.68 çıktı pozitif dedi ve folbiol verdi bunu kullan iki gün sonra tekrar gel dedi.Bir tane kimyasal gebelik geçirdim (sesis düşük) benim gibi olan varmı aynı durumla karşı karşıya kalmayı korkuyom.