CebrailKaraka MuratZeynepDiner canım ben amniosentez oldum ve sonuçları aldım cok şükür hiç bir sıkıntı çıkmadı Allah’a şükürler olsun haber vermek istedim🤲🤲🤲🤗🤗
MuratZeynepDiner p CebrailKaraka ciddimisin canm çok çok mutlu oldum gözün aydın bundan sonra gebeliğinin tadını çıkar inşallah sağsalim alırsın kucağına bebeğini☺