32+3 ben de aynı durumdayım daha önceden ameliyat da olmuştum nefes problemim yüzünden ama eğer hamilelik durumum olmasaydı tekrar olmam gerekecekti ertelemek zorunda kaldım gebeyim diye şimdi de bir kaç haftadır hiç nefes alamıyorum o da baş ağrısı yapıyor hasta gibi yapıyor konuşacak hal bile kalmıyor hatta sabahları nefes alamadığımdan uyanıyorum beş buçuk altılarda doktorum iliadin sprey kullanmamın bir zararı olmayacağını söyledi aynı zamanda sağlık ocağındaki ebe de öyle alırken eczaneye de sordum hiçbir sıkıntı yok hatta bebeklere bile veriyoruz bunu dedi bana ve çok iyi geliyor tavsiye ederim size de