dilekslmn canım ayın 8’inden beri uğraşıyorum .. son günlerde her gün arıyordum ve bana yok kargoya verildi bugün kesin takip numarası gelir , yok ikinci kez verdik kargoya, yok bugün kesin halledip size dönüş yapıcaz deyip duruyorlardı . ben de hep sakin konuşuyordum . bugün sinirlenip aradım kızdım , hamile halimle uğraştırıyorsunuz beni dolandırıcı mısınız siz , günlerdir oyalıyorsunuz filan dedim . Cansu hanım diye biri arkadaşı göndericem kargo şubesine sana dönüş yapıcam dedi ve kargoya gönderilen çalışanın numarasını da aldım . Neyse bir saat sonra o çalışanı aradım ve bana takip numarası verdi , o takip numarasını mng sayfasına girince ürünün daha yeni verilmiş olduğunu gördüm . Benim istediğim ürün 4’lü takımdı onlar özür maiyetinde 6’lı takımını göndermişler . inşallah geldiğinde memnun kalırım da bir de iade ile uğraşmam