Handeylmz ben süwenden aldım ama şimdi o takımlardan kalmamış canım alt üst 70 tl birde sabahlık aldım 56 tl indirimden 2 takın aldım biri pembe biri ekru rengi çok uyguna geldi bana… pembeyi kısa ekru olanınıda uzun kollu aldım doğumum nisan sonu mayıs başı adana da çok sıcak olur buralar… Resim de yükleyemesini bilmiorm