Hasderluna Herkese merhaba. Reklamda gördüm merak ettim baby turco bebek bezi kullanan var mı, memnun musunuz? 🤔
Fatovebebegi Hasderluna bana hediye geldi numune iyi yeni evy bayb gibi benim kız çok şükür pişik olan bi bebek değil turco ile de pişik olmadı idrar toplamıyor pişik sızdırma yapmıyor
Ebrar18 Hasderluna canım baby turco ücretsiz numune gönderiyo sayfasına gir bak . Ben 1 numarasından aldım doğumca deneyebilriiz
nazldemr Hasderluna kakayı taşırıyor 9 aydır prima kullanıyorum deneme paketi geldi ilkinde kaka taşırdı ikincisinde de bacak arasında çiş sızmıştı 2 adet daha var kullanmıyorum happy kidst bunun postu var çoğu kişi beğenmemiş ordan değerlendirebilirsiniz
Dsg Hasderluna bana numune hediyesi geldi evy baby acayip pişik ediyor molfixten başka kullanmadık hiç evy baby denedim hemen pişik yaptı baby turca numunesi geldi değişik bir kokusu var fena değil pişik yapmadı ama ıslatınca altını hemen pamuklar toplanıp aşağı sarkıyor
Hasderluna Fatovebebegi her bebeğe her bez olmuyor tabi bizimkisi daha doğmadı ama reklamlarda görünce zararlı maddeleri içermez falan diye merak ettim aslında aklımda sleepy var ama bebek doğduğunda pişik gibi problemler olursa alternatif olsun istiyorum
Hasderluna Ebrar18 ücretsiz gönderdiği paketler tükenmiş diye duydum ama bakarım ara ara belki stokları yenilerler 😊
Hasderluna nazldemr ben de zararlı maddeleri içermez falan diye görünce merak ettim aslında aklımda sleepy vardı 😊
Fatovebebegi Hasderluna ben slepy beğenmedim dokusunu bence Doğumdan önce stok yapmayın belki bebeğinize prima pişik yapicak da canbebe iyi gelicek o belli olmuyor allahtan benim kızımın öyle pişik sorunu yok her bezi kullandım denemek icin
Gamzex Bende almayı düşünmüştüm ama memnuniyet oranı çok düşük sızdırma problemi oluyormuş, minies kullanıyoruz şuan
Gamzex Hasderluna Hayır canım çok şükür, 2 senedir kullanıyorum . Bebeğime her bez yaramamasına rağmen bezde sıkıntı yasamadık
Hasderluna Dsg molfix için de pamuğunu dokusunu pek beğenmemiş etrafımdakiler ve gece bezinde sızma olabiliyor dediler
Dsg Hasderluna bir primayı denemedim molfixten sonra molfikten çok memnunum o da olmadaydı prima kullanacaktım ama 15 aylık bebeğim var hiç sıkıntı yaşamadım
Hasderluna Dsg işte bebekten bebeğe çok değişiyor önemli olan demek ki kendi bebeğimize en uygununu deneye deneye bulmak 😅
Ikincikezanne Hasderluna Ben geçen kızıma aldım denemek için 22 aylık kızım. Bezi hiç beğenmedim taşırdı emici değil hiç iyi değil paraya yazık yani. Normalde sleepy kullaniyorduk bi deniyim diye aldım hiç memnun kalmadım en iyisi sleepy. Simdi ikinci bebeğime hamileyim ya sleepy yada molfix kullanmayı düşünüyorum cildine göre.
Ikincikezanne Hasderluna bide ıslak mendilini almıştim oda hiç iyi değil kuru peçete gibi. Sleepy kullaniyorum islak mendili yada bimdeki tekli paket var ondan. Ama en iyisi sleepy 😊
Hasderluna Ikincikezanne ben de sleepy düşünüyorum hem bezde hem ıslak mendilde içeriği temizmiş kaliteli de inşallah pişik falan yapmaz 😊